LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

There are some things you want, and others that you really need

Har idag varit på stan och shoppat med min syster:)
Vi införskaffade varsin Uber snygg klänning. Hennes Var lite sådär lila med svarta detaljer och satt ssom en smäck på henne:) Hon e och var så himla söt:) Love you Erica(L)
Min var lite åt Chanel hållet skulle man nog kunna säga och riktigt nice. Får återkomma med bilder, efter nästa utgång då den med all säkerhet kommer att vara på;)
Jag är verkligen världens sämsta på att försöka att inte shoppa..haha
Någon s.k. shopoholic är  jag inte men har svårt att inte köpa just den gulliga klänningen, eller de super fina skorna osv med allt man kan tänka sig.
Köpte en mkt fin Burberry plånbok igår kväll över nätet, en som jag egentligen inte heller behövde men den va så himla fin och ändå bra att ha flera olika att välja mellan;) hehe.


Nu till några av de saker som verkligen är "too die for" av vårens nyheter. Framför allt några av de som jag nu kommer visa gör mig helt salig:)


Marlene Birger....
Helt sanslöst vacker:)

Denna må jag redan ha, men kommer återigen denna vår:) Vacker, enkel och mkt skön att ha på sig. Från Hunky.

 Så himla sött. Fleur de lys armband.

 Är just nu även helt insnöad på alla de vackra nyanserna av rosa som kommer med vårens alla kollektioner. Denna söta från odd molly är nästan för söt, men tänker mig att till ertt par slitna jeansshorts en dag i juni när man blivit lite brun är riktigt fint:)


Klicka för att visa Megabild! Louis Vuitton / Kuvertväska
Även denna rosa skapelse som må vara en second hand vara är så vacker:)

fullsizehar egentligen redan kanske alldeles för många plagg från odd molly, men jag kan inte hjälpa det. I love deras kläder och denna tunika ovan blir förmodlingen ett av de nästkommande köpen från ett av mina favvomärken.
Tunikan är lite annorlunda och inte så typisk för Odd men så himla söt:)
fullsizeÄven denna gosiga kofta, vilken faktiskt är i
100 % bomull och inte det minsta stickig. Min likadana gråa från en av deras tidigare kollektioner (hösten 2007), sticks som satan om man inte har långärmat under. Men denna nya är helt underbar.
fullsizeSom en avslutning på detta mkt lilla modekollage är min vackra julklapp. Fick denna redan i julas, min mamma och jag t.o.m. köpte den någon/några veckor innan julafton då den var helt nyuppackad i affären. Så jag visste ju redan om att jag skulle få den i julklapp av min moster sedan, men det spelade verkligen ingen roll för den är bland det finaste jag vet:)

ODD MOLLY LOVES YOU



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin