LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

It´s the love that has no past

" Oh, Look what you´ve done
You made a fool of everyone
Oh, seems like such fun
.....to lose what you have won"

Ibland, vissa dagar, så undrar  jag verkligen vad som är meningen med allt.-
Är det meningen att man ska gråta tills de känns som om hjärta gått i kras, bara för att man är tillsammans med någon man älskar?
Jag vet inte, egentligen borde inte tårar och kärlek kunna sammanknippas, men det är väl på något sätt så alltid ändå.
Man kan inte vara lycklig hela tiden, ibland blir man ledsen....ibland blir allt fel.
Det är fruktansvärt svårt att få en annan människa( ens pojkvän i detta fall) att förstå precis vad man menar och man känner om inte den andre tänker likadant.

"Don´t let me down
Don´t let me down

Nobody ever loved me like you do, oh he does
Yes he does
And if somebody loves me like he does, yeah he does

Don´t let me down, don´t let me down
Don´t let me down, don´t let me down

I´m in love for the first time
Don´t you know it´s gonna last
It´s the love that´s last forever
It´s the love that has no past"

Jag vet att du älskar mig så fruktansvärt mkt och alltid vill vi ska va tillsammans, men ibland förstår jag bara inte,
Kanske kommer det dröja j'tte länge innan vi verkligen kan förstå varandra.
Visst, vi försöker men ändå når man inte alltid fram....ibland är bara avståndet för stort..
Man kan sitta en halv meter ifrån varandra och ändå känna som om den andre är på andra sidan jorden.

"There comes a time, a time in everyone's mind
Where nothing seems to go away, where nothing seems to turn out right
There may come a time, you just can't seem to find your place
For every door you open, seems like you get two slammed in your face
That's when you need someone, someone that you, you can call
When all your faith is gone, it feels like you can't go on
Let it be me"


Detta foto tog vi när vi alldeles nyligen hade blivit tillsammans....
Vi var som gjorda för varandra, allt kändes som om de bara stämde mellan oss...
Den känslan, den tanken finns fortfarande kvar....bara att allt är svårare nu men samtidigt enklare på andra sätt.

Det finns ingen som du, ingen som får mig att känna så men samtidigt finns de ingen som fått mig att jag inte  betyder något (även då han aldrig avsiktlig gjort något för den saken)....
Ibland är gränsen mellan total lycka och olycka inte så bred som man kanske tror.
Vad framtiden kommer att ge oss två vet jag inte, det vet inte han heller.
Kanske kommer vi alltid vara tillsammans, kanske inte......
Man kan aldrig veta...det är alldeles för svårt att tro eller tänka så långt...

I won´t be around

I dina armar känner jag mig alltid helt tillfreds,...men just nu....just nu vet ja inte......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin