LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Alla Hjärtans Dag........I couldn´t tell you what I´m telling you now

Valentines day(L)

D
agen inleddes med att jag satt här precis som nu och kollade runt nu, därefter lockades håret snabbt för att min älskling inte skulle hinna vakna innan;)
Därefter var det en överraskning planerad:) Tog med fika och varmt te och gick upp till ett gammalt utkikstorn i Slottskogen där vi åt vad man skulle kunna kalla för en halv frukost. Att säga att det var kallt är en underdrift, men mysigt var det:)
Se själva:)

Efter fikan traskade vi ned till Oliven där vi köpte lite godsaker inför resten av dagen och varsin bakelse att smaska på under vår promenad.
Strax efter vi gått ur butiken såg vi denna otroligt roliga skylt:
Kyss Johanna!!! Japp de gjorde min man:)

Vi gick vidare och tog en riktigt lång och super mysig promenad genom nästan hela Slottskogen. Så romantiskt var det:)
När vi väl kom in var vi rejält frusna så vi kröp upp i soffan och kollade lite film:)
Strax innan vi kom in:) Puss min älskade:)

"He smokes his cigarette, he stays outside 'til it's gone
if anybody ever had a heart, he wouldn't be alone
he knows, she's been here too few years, to be gone

and we always say, it would be good to go away, someday
but if there's nothing there to make things change
if it's the same for you I'll just hang

the trouble understand, is she got reasons he don't
funny how he couldn't see at all, 'til she grabbed up her
coat
and she goes, she's been here too few years
to take it all in stride
but still it's much too long, to let hurt go"


Nu så skall vi strax börja laga mat, riktigt gott kommer det att bli, även då jag inte alls är förtjust i den förrätt som det är tänkt... Får kanske skippa den..haha
Men egentligen så är denna dag inte viktig, egentligen är alla dag (L)-dagar när man är tillsammans med någon.
Kanske inte alla men många;)
Ändå tycker jag att det är så himla mysigt att göra något speciellt just på denna dag:) Något extra gosigt som man inte göra hela tiden, varje dag....

Några fina citat om kärleken

"Viss kärlek är som vinteräpplen, mognar sent och håller länge."

"Love as though you´ve never been hurt"

"What leaves you crying and what makes you whole"

Dessa gråa björnar älskas av oss tjejer, men för killarna är de inte gulligare än något annat.

Vackert

I vilket fall som helst är mitt hjärta stort. Jag älskar med hela mig.. Visst det är inte alltid lätt, ibland känns det som om tårarna aldrig skall ta slut, men You´ll bounce back... Over and over and over again..
För kärlek finns alltid, överallt, på olika sätt, mellan olika människor.

För min del, så har jag älskat samma person nu i snart 2 år och 7 månader och tro mig det har inte alltid varit så enkelt. Det har varit mkt upp och ned, mkt glädje men mkt smärta också.
Det har funnits stunder då jag verkligen känt att jag skiter i det här nu, enough is enough, men det har också varit stunder då jag verkligen undrat om man kan vara så här lycklig.
Kärleken är inget som går att kontrolleras, inget som man kan bestämma över, inget som går att ändra på. Känner du något så gör du det.
Jag vet att vi bråkar mkt ibland, ibland flera gånger per dag.....Men jag vet också att we are totally crazy about each other...... och troligen är det skälet till att efter alla bråk, efter alla diskussioner och meningsskiljaktigheter som det så fint heter, så kommer vi tillbaks till varandra. Kanske är det helt enkelt så att dragningskraften i detta fallet är större än förnuftet....haha.... I really don´t know...
Men jag älskar dig, det gör jag verkligen och det allra bästa är att du älskar mig med, precis lika mkt..
Skall gå in till honom i köket nu, vi ska fixa potatisgratäng,...mums:)
Så Hoppas ni alla får och har en helt underbar alla <3 dag.
always, and forever



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin