LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

What could I do without you........






Skall nog snart krypa ned i sängen, har varit en lång dag.
Uppe vid tio, bussen till stan. Kylan ute var fruktansvärd, termometern visade -8 grader när jag gick hemifrån och blåsten gjorde att ansiktet nästan stelnade.
Har sedan jobbat 12-21, och det var mkt folk och riktigt rörigt ju längre dagen (kvällen) gick..hehe.
Sedan hem för att kolla "favvoserierna" ( Criminal minds och Law and order SVU), typsik torsdag kväll för min del.
Är riktigt trött nu må jag säga.
IMorn blir det en tripp till M o M, för att därefter möta upp min darling Emelie i Haga för lite julmarknad och byte av julklappar. Därefter bär det finally av till min älskling(L) Åh, vad jag saknar dig och har saknat dig idag:(
Förlåt att jag va du mot dig förut:( Du betyder ju allt för mig(L), det gör du verkligen.
Hoppas du vet och känner detta min älskade
Har ju aldrig varit så lycklig som jag är tillsammans med dig.
Varje gång jag ser dig när du väntar på mig ex. vid busshållplatsen kan jag inte låta bli att le, för jag blir så glad att du är min och bara min (L)

Bara en vecka kvar till jul nu, det närmar sig.
Ser verkligen fram emot jul i år:) Har köpt massa fina julklappar med, och på söndag skall vi ta in granen:)
Dagen innan, lördag, skall det återigen bakas pepparkakor:)


/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin