LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Var du än befinner dig, har du en famn för mig

Mötte upp älsklingen i stan vid kvällningen, efter en dag fylld av jobb och jobb.

" vi har blivit som dom
som aldrig får bli"

Blir så glad bara jag ser honom ståendes där, väntandes på mig:) E så glad att det fort känns så efter mer än ett halvår. Visst det är ingen tid egentligen, men ni som känner mig väl förstår precis vad jag menar och varför.
Men älskling, du e såååå fin hela tiden:)
Ibland e de svårt, som igår, andra dagar e allt så lätt som idag. Man kan aldrig veta, men jag vet att jag aldrig skulle vilja byta bort dig.

" e du en av dom som gråter när ingen ser på"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin