LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Santa can you hear me??

Så har det snöat ännu mer, knappt jag kunde se något när jag fick åka in en nödtur t stan förut vid sextiden.
Helt sjukt att det snöar så mkt, men samtidigt väldigt roligt:)
Det är alltför sällan vi får vita jular, men i år känns det som ett rätt säkert kort:)
Har idag även vart inne i stan me älskl o köpt julklappar, sjukt mkt folk. Never again.
Får nästan panik när det är så mkt folk att man knappt kan ta sig fram....

Anyway, håller nu på att ladda ner säs. 2 av Criminal minds. Har aldrig sett de tidiga avsnitten, så nu vet ni vad jag kommer sysselsätta mig med kommande timmarna .haha.
Min babe ligger redan i sängen ju:)
 Från last week at Liseberg:)
TRUE LOVE


Sitter och kikar lite bort mot där älsklingen ställt mina klappar, är riktigt pirrigt.
Undra vad han har köpt, enda jag vet är att det är från NK.
Så är ganska lovande;) haha
Utbyte av julklappar kommer ske imorn, sen blir de julafton me släkten:)
För att dagen efter (25) bli min födelsedag:) haha
Väldigt rörigt och informativt inlägg detta blev,.
Anyway, hinner jag inte skriva innan så önskar jag er alla en riktigt god jul, med massa god mat, roliga julklappar och kärlek:)

Merry x-mas/ xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin