LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Med ena handen på hjärtat.....

Sitter här och kolla efter fina klänningar, min älskling har sedan ett tag redan somnat borta i sängen.
Idag har det verkligen varit sjukt kallt, flera minus grader och frost. Frös som satan när jag åkte hem till älsklingen från jobbet.
Anyway, imorn skal jag jobba 11-18, sedan blir det förhoppningsvis mera mys med den jag älskar mest(L)
Därefter kommer det äntligen ´2 lediga dagar i sträck, vet inte när jag senast hade detta.
På fredag blir det även utgång med min älskling, hans kompisar och min babe Emelie.
Du e så söt och så himla go gumman. love U


Ska bli riktigt nice, får dock nog köpa en ny klänning. Kanske denna från Stylebystars:
 Väldigt fin till svart strumpbyxor och svart lack pumps.
Tvek dock om den skulle hinna levereras i tid till fredag..hehe..

Borde väl iofs försöka sova jag med nu, men känner mig allldeles för...ja, jag vet inte vad, men sova kan jag inte riktigt än..
Men kasnke borde gå bort och kramas lite me älsklingen i alla fall.

Btw, har även varit och köpt julklappar idag med min sys. love u so


Ciao bellas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin