LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Julafton, ännu en underbar jul

I går var det äntligen Julafton, efter nästan en månads väntan.
Our Christmas tree (dock lite skev bild)
Dagen inleddes med lite öppning av paket:) Mkt mysigt och mkt fina saker:)
Lite av våra paket (bilden e tagen kvällen innan julafton)

Därefter var det fullt upp ända tills vid halv tre då det bar av till min moster och hennes man där julaftons eftermiddag och kväll skulle spenderas.
Massa god julmat, gott och dricka plus massor av fina, underbara paket blev det:)
Är så himla nöjd med min jul, och jag hopppas att ni alla andra är det också:)
Jag och min syster, uppklädda, strax innan det var dags att åka.
Love you sys(L)

Kort sagt var det en helt underbar julafton.
Möjligt att fler bilder följer, men har en känsla av att släkten helst inte figurerar på min blogg. Så that´s the way it is.

Kommer dock återkomma med  några bilder av lite av mina fina klappar:D

Idag är det som alla nog vet Min Födelsedag:) 22 år idag blir jag.
Kalas blir det ikväll, men måste dra mig nu.
I´ll be back...
/ xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin