LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Jul på Liseberg (L)

 LOVE

Har idag varit på stan med mor och shoppat massa julklappar:)
Fina grejer blev det verkligen, är så nöjd:)
Därefter va de hem en sväng för att sedan vid sjutiden möta upp min ängel vid korsvägen för att då traska iväg till Liseberg.
Att säga att det var kallt är en underdrift! Det började även snöa massor när vi var där, vilket iofs var väldigt mysigt:) Men samtidigt gjorde det bara det hela ännu kallare. Fick typ kramp i benen, precis ovanför knäna, för att det var sååååå kallt.
Mysigt var de i alla fall:) Även om en av oss nog uppskattde det mer än vad en andra troligen gjorde;)
Men så är det väl för alla par som tar sig dit kan jag tänka mig.
Anyway, här kommer lite bilder från Jul på Liseberg:)


 Puuuss min älskling(L)






Precis när denna bild togs hade det börjat snöa ihärdigt:)


Kommentarer
Postat av: anonym

ser verkligen jätte mysigt ut me har kollar lite på din blogg genom åren och väldigt vad du skriver om "dina" killar. byter rätt ofta va?!

2009-12-18 @ 23:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin