LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I´m dreaming of a white christmas, just like the one´s I used to know

Varit ute i snön och tagit mig till torget. Sjukt kallt är det och riktigt mkt snö faktiskt:)

KÖpte mig en superfin klänning till julafton, även om den kanske var ännu mer till nyår. haha
Jag vet inte, får se hur de blir.
Hittade oxå en super söt liten tomte min älskling som inte är sådär jätte förtjust i allt pyssel, tomtar och bakande.
Men nu får han en liten tomte i alla fall:) hihi

Ikväll blir de jobb 18-23, sen sängen direkt.
IMorn blir ännu en fullspäckad dag. Skall med min honey t stan och köpa julklappar (tillsammans med alla andra) haha, sen blir det bara mys:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin