LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I fuck with my boots on, but you fuck with my head...



Har idag varit på stan och shoppat me min syster.
Världens sötaste(L)

Sjukt mkt folk, trångt och varmt var det. Men vi lyckades i alla fall hitta några fina saker:)
Därefter bar det av till jobbet för några timmars arbete, riktigt mkt folk även där må jag säga.
Efter detta fick jag o mor handla mat, följt av donken middag;) haha

"tell me that you´re happy that you´re on your own
Tell me that it´s better when you´re all alone
Tell me that your body doesn´t miss my touch
Tell me that my lovin´didn´t mean that much..."


Imorn blir det nyårsmiddag me älsklingen, bara vi två(L)
You are the one...... J(L) P= always

Vad som sedan kommer att följa efter vi ätit vet jag inte riktigt ännu utan vi får helt enkelt se.
Det är ju aldrig någon mening att planera nyår, för man blir alltid så besviken då.
Så tänkte i år att istället ta det som det kommer, vilket förhoppningsvis blir bättre:)

" we used to feel your fire
But now it´s cold inside
Now you´re back on the street
Like you didn´t miss a beat"



Ciao/ xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin