LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Vin, vin, mera vin

Igår va de utgång:) Jag, min älskling, Emelie och petters kompis.
Jätte trevlig förkrök först jag och Emelie, sen spela vi biljard, även om jag verkligen är så sjukt dålig på det.
Spriten gjorde ju inte de bättre kan man ju lugnt säga. Min älskl skrattade gott åt mig flertalet gånger. hehe
Sedan bar det  av mot stan och vi landade på Trädgårn, inte mitt favvoställe egentligen, men hade fått i mig tillräckligt mkt alkohol vid detta laget så att vilket ställe som helst hade varit toppen;) hahah.
Där dansade vi i alla fall i flera timmar.:)
Träffade även en gammal vän som var DJ där, roligt att se dig vännen:) Får försöka ses lite oftare.


Love you honey

Häller upp mera vin och mera vin..haha

Du e så goo gumman(L) har alltid så roligt med dig..
Vi måste försöka ses oftare än vad gjorrt under senaste tiden:)

Tyvärr blev de inga bilder när vi väl kom ut, så ni får nöja er me dessa fyllebilder;) haha
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin