LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

But you only wanted me, the way you wanted me.....

 Sån friss skulle jag vilja ha

Sitter här och väntar på att Petter ska vakna.
Varit på stan idag och kollat julklappar, hittade både till mor, syster och till älsklingen:)
Så man kan säga det var en lyckad shoppingdag för mig och min sys:)
Mysigt nu när det börjar närma sig jul, men klappar, pepparkakor, lussekatter och värme.




Ska troligen på jul på lisberg ikväll, vilket skall bli riktigt mysigt! Förutsatt att det blir av dvs..hehe
Imorn blir det jobb, 12-17, så ingen penga spendering då,,,hehe..
Men bra att jobba, speciellt nu när det blviit roligt där med:)

Btw, miss you Maria(L) Vore kul om vi kunde ses snart, kanske jag kan hänga på ut i helgen, ska kolla på de;)







"There´s a hole in my soul................................"



It´s not that i don´t understand you
It´s not that I don´t wanna be with you
But you only wanted me the way you wanted me
So I`ll head out alone, hope for the best

I´ve got nothing left to loose,my dear




Sist, Eva Mendes e sjukt snygg i den nya Ck kampanjen. Look for yourselves:)




Kommentarer
Postat av: Maria

Jaaa det tycker jag =)

2009-12-09 @ 00:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin