LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

And talk about how the love never dies......





Åkte hem från älsklingen i förmiddas eftersom han skulle sova länge och sen jobba natt, 4 nätter i rad.
Sådär kul måste jag säga att det är, men men. Miss you (L)
Därefter for jag hem, tränade och sen var det dags för att baka pepparkakor.
Fick dock tvinga med mig syrran t affären för att införskaffa pepparkaksformar och en till glasyr, så att jag både
kunde ha rosa och grön. Weeei:)
Så här fina blev några av mina pepparkakor:)





Jättegosiga och väldigt goda vill jag meddela. Dock det, snarare var, det aningen svårt med kristyren att få den a
att lägga sig såsom jag ville. hehe


"It's not that I don't understand you
It's not that I don't want to be with you
But you only wanted me the way you wanted me
"

Skall snart kolla Criminal minds, sen Special victims unit och sen blir det nog sängen.
Är så mkt hela tiden nu med julklappar, pyssel och bak.. haha.
Btw, synd vi inte kan sova tillsammans inatt honey:(


And if one of us makes it big we can spill our regrets
And talk about how the love never d
ies








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin