LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

And I tear it apart, and I burn it all down cause I have to

"I lost myself in us"...





Suttit större delen av eftermiddagen och kollat på The City. E verkligen helt fast i denna doku/serie.
Den handlar mestadels om kärlek, killar, fashion och party.
Hur det är att träffa någon där allt stämmer och man tillåter sig att verkligen bli kär.
Citatet ovan stämmer bra in på mitt tidigare förhållande, hur man helt kan tappa bort sig själv för det andra "vi" tar så stor plats att det finns något annat kvar.
Är livrädd för att jag skall göra det igen, nu med min älskling.

Fast detta är annorlunda, jag är annorlunda nu, fast ändå samma.
Gud, vad flummigt det låter.
Men sanningen är att det är så lätt att "jag" blir "vi", det vet nog alla som nån gång funnit kärlek.
Man vill vara "vi", en enhet, och det är underbart.
Men samtidigt får man inte glömma bort sig själv, "jag".
För relationships kommer och går, men förhållandet till dig själv kommer du alltid ha, precis som DvF sa idag i ett av avsnitten.
Så offra inte er själva för en enhet, för att vara "vi", när man kan vara både jag och vi.
Låter kanske lite lurigt, men så är det.

Denna gången står jag stark, jag, vad som än händer..... Det måste jag...




Men som det ser ut nu, kommer det vara du och jag mkt mkt länge.
Love always

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin