LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

All I want for christmas is you

Idag har varit en av de kallaste dagarna hittills i vinter. Frusit som satan.
Har inte varit alltför effektiv idag.
Åkte hem från älsklingen vid lunch och hade bara min grå kappa me pälskrage så frös fruktansvärt mkt.
Sen tränade jag för att därefter greja lite me klappar:)
Tänk att det är julafton redan nästa vecka, tiden går verkligen fort i december. Eller den går ju så klart inte fortare än i vanliga fall, de bara känns så.. haha. djup skrivet av mig där;)...
Imorn blir det ett besök till tandläkaren på morgonen, vilket inte direkt är något jag ser fram emot.
Lite motsägelsefullt kanske att jag mkt väl kan utbilda mig till tandläkare när jag tycker att det är så jobbigt att gå till dem:(
Men men, sedan blir det julklappsletande med min mor, så hoppas de inte är alltför mkt folk i stan.
Kvällen kommer sedan förhoppningsvis att spenderas åtminstonde delvis, på Liseberg me min älskling (L)
Sedan kasnke traska runt lite i Julstaden:)
Hittade igår denna sexiga och söta juldress efter mkt letande


Funderar på att beställa hem den, skulle nog kunna uppskattas här;) hehe
Anyway, efter imorgon blir det mest jobb ända fram till den 23 då jag är ledig igen:)

Btw, älskar dig mer än nånsin(L) min ängel

Ciao bellas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin