LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

12/12- so this is christmas.....





Dagen började tidigt, då jag for in till stan för att fika me Jocke som jag inte träffat på flera månader.
Han pluggar ju i sthlm så de blir inte så ofta då. Men eftersom vi varit kompisar så länge nu, så spelar det ingen roll. Är alltid lika lätt att snacka när vi ses ändå, som om det vore igår.
Får åka upp och visit snart;)

Därefter åkte jag till jobbet, där det varit rena kaoset hela dagen.
Massor, verkligen massor, med folk som varit arga, griniga, otrevliga och jobbiga.
Jobbade 12-18.30, helt okej tid men fruktansvärt jobbig dag.
Efter jobbet for jag till älsklingen. Vi köpte me oss mat från den grekiska restaurangen när honom och åkte hem till hans lägenhet där vi åt.
Sedan var det snart dags att åka igen, han skulle börja jobba och jag skulle hem.
Saknar dig redan honey(L)
Skall nog kolla en film o sen krypa ned, är riktigt trött.
Imorn blir det en lång sovmorgon och sedan släktkalas.
Det är även Lucia imorn:) Tyvärr är tiden med luciatåget och sånt mys över sedan länge.
Får se om jag orkar pallra mig upp till tvn för att kolla på Lucia firandet i ottan imorn;) hehe





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin