LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Don´t believe a word, cause words can tell lies

Borde egentligen ligga i sängen nu bredvid my darling,men tankarna bara for genom mitt huvud så någon sömn kändes inte särskilt nära.
Fast ja skulle gärna vilja somna nu:(
Idag har ja varit med min älskl o solat, för att därefter åka med till uddevalla för att se min duktiga syster spela match:)
Elitseriekontrakt och allt har hon nu. Är så fruktansvärt stolt över dig, sys(L). Du är bäst:)
Min syster..såå söt
Efter kollat matchen bara det av back to gbg och hem tillbaka t min älskade som mötta mig och va hur fin som helst.
Iofs är han alltid det, men blir alltid så till mig när jag ser honom(L)

Kärlek är vad det är:)
Real love(L)
Vi har bara varit tillsammans nästan 3 månader, men mer rätt har det aldrig någonsin känts, varken för mig eller för honom(som han hela tiden säger till mig).
Känslan av att allt är så enkelt mellan två personer som är kära är relativt ny för mig, kan inte ens minnas när jag nånsin haft det så tidigare.
Med Petter, min baby, är allt så enkelt och så rätt(L)
Har aldrig varit, skulle inte kunna vara, lyckligare än vad jag är tillsammans med honom:)


It is forever now, for etenity(L)


Btw så inhandlades idag världens sötast gucci sminkväska, svart:) Bilder kommer att komma:)
Gud, vilket rörigt inlägg detta blev, haha.
Skall strax gå bort till sängen och gosa in mig i älsklingens famn, och u alla fall försöka sova.
"For the dreams to come, I give you a mix of beauty in black and white...."
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin