LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

And I tear it apart and I burn it all down cause I have to

"How can I find something, that two can take
Without stumbling as we´re walking in our future´s ways
I´m like a broken record that you can play
Repeating as if it matter
Ever I want to say

I´ll be allright
As long as it matters

Forget that time, it´s nothing
We touch and see
All this is fine even as it crashes down on me
I´m looking and there´s nothing that I could want

Forget our time is almost up

I´ll be allright as long as it matters"


Fruktansvärt vacker låt av Gin Blossoms, och på ett sät definierar den ganska så bra mitt sinneslag just nu.
För vissa dagar känner jag mig att det är ändå okej, det är ändå bra och det rätta sättet just nu.
Ibland finns det ingen väg att gå som två utan man måste gå sin egen väg, var och en för att kunna få det man strävar efter. Det kan vara svårt, men samtidigt måste man nog inse att det finns skäl till att saker och ting blir som de blir.
För jag tror inte att "it just happens", men även ur jobbiga saker kan det komma fram nya bättre saker.
Känns lite som om jag svamlar nu..haha.... Men när jag låg i din famn igår kände jag mig fortfarande tryggt, det kändes in fel... Men något mer tänker jag absolut inte analysera det hela, och jag hoppas inte du gör det heller. För just nu räcker det att vi tänker så som jag sa, inget mer alls.... Det är bra så...

För att övergå till något helt annat så skall jag jobba imorn, 11-15 ganska så nice jobbtid, men samtidigt jätte mkt pengar eftersom det är röd dag.
Sedan blir det fika, följt av att jag åker till landet, vilket skall bli helt underbart.
Tror faktiskt inte att det finns någon annan plats på jorden som jag älskar lika totalt och innerligt.
Det är så vackert och alltid lika hemma.:)
Kan återkomma med några bilder så även ni som läser detta kan förstå vad jag menar!:)
Sedan kommer troligen större delen av påsken att spenderas däruppe och vad det kommer medför får vi se:9
Men mysigt skall det bli.
"I hate this part right here
I hate this part right here, I just can´t take your tears

Seems we´re bound by the laws of the same rutine..
Got to talk to you now but we go to sleep
But will we sleep when I tell you what´s hurting me?"



It´s all in the game baby
It´s acceptable losses.......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin