LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Baby I don´t mean it, I mean it, I promise

 Jag vill ha den klänningen!!!


´Anyway, hittade av en slump denna underbara låt på Youtube. Den heter "Please don´t leave me", med Pink
Superfin melodi och texten får ni ett litet utdrag från här nedan. Enjoy! Eller lyssna själva, se länk nedan.

http://www.youtube.com/watch?v=XDxiKVdWTFA&feature=related

"Da da da da da da
Da da da da da da da

Do you know if I can yell any louder
Hos many times have I kicked you out of here?
Or said something insulting?
Da da da da
I can be so mean when I wanna be
I´m capable of really anything
I can cut you in to pieces
But my heart is .............broken

Can you tell that this is all just a contest?
That the one that wins will be the one that hits the hardest
But baby I don´t mean it
I mean it, I promise........da dad da d a da da da

I forgot to say out loud
how beautiful you really are to me
And I need you, I´m sorry......


I övrigt så är jag sjukt trött. Efter ännu en tung och energiutsugande vecka, så är kanske inte humöret på absoluta topp;9 hehe. Det är inte de att skolan i sig (läxor o prov) är särskilt ansträngande utan det är att ta sig dit, ta sig hem och vara där.Om det bara kunde vara lite effektivt, lite mer eller lite mer seriöst, men nej. Hur många gånger har inte jag och min klassis Alexander diskuterat detta med stor frustration i rösten och en aning uppgivenhet infinner sig alltid hos oss i slutändan när vi återigen påminner oss att det enda vi kan göra är att stå ut.....haha. Hang in there:)
Slutet närmar ju sig trots allt, bara en månad och några dagar kvar innan det är färdigt.
Har ju för lite mer 'än en vecka sedan ansökt till läkarprogrammet, samt tandläkare, så väntar med stor spänning nu inför sommaren då man får reda på om man kommit in. Samtidigt är jag fullt medveten om att man troligen inte kommer komma in nu, utan att det kan ta flera år. Men att äntligen få fylla i på ansökan det som jag allre helst vill bli vara bara det en ganska så stor känsla... Sen skall jag bara komma in med;) hehe....
Anyway, igår var jag hemma hos en old friend och vi umgicks och åt kyckling med ris, ganska gott:)
Stort plus att det i den lägenheten hade en balkong med eftermiddags sol, eftersom jag anlände ca fem.
Så himla skönt att solen nu tittar fram och börjar värma oss efter en så lång tid av kyla och mörker....

För övrigt var jag igår på stan och shoppade lite, igen;) hehe..
Blev dock aningen besviken för det enda som jag hittade och därmed köpte var ett halsband och en plastkasse:)
Men fina var de i alla fall:)
Klänningen på bilden högst upp i inlägget är sjukt söt, men troligen på oss vanliga människor skulle den se aningen svår ut om man jämför med bilden. Men söt som tusan är klänningen och Kate, ja hon e fort sjukt snygg.
I want that dress!!!
Har även funderat mkt på om jag skulle ta och investera i en sån där high fashion t-shirt med tryck....hmm
Några av de jag väljer mellan följer nedan så får ni själva kommentera vilken ni tycker är the best for me;)
denna?

detta linne kanske, ganska nice;)

denna, maybe lite extrem....men samtidigt ganska så cool..

Har även funnit flertalet sidor där du själv kan välja tryck och t-shirt, vilket innebär att jag kan få en helt unik som ingen annan har;9 vore nice:) Måste bara hitta mitt favvomotiv
Så här är några förslag på det istället, känns som en roligare idé:)
Kan en mix av fyra i en?

Claudia är ju fruktansvärt vacker

 Mitt favoritmotiv hittills:)

 Eller denna med alla 90´s topmodels:)

Claudia bara

Odd Mollys nya face, den vackra danska modellen Helena.
So beautiful:)


Så, några att välja mellan finns de allt.. Får se vilken det blir.

Men nu skall jag dra mig härifrån och göra något annt, kanske går ut eller grilla i solen....
Planerna är fortfarande inte helt spikade;) haha
Sedan blir de jobb imorn.......:(

.......................................................................
Tror, precis sm vi sa i tisads, att så här är det bästa just nu för att det skall  (som vi båda hoppas o tror), leda till något bra för oss i längden...
Allt är så mkt svårare när man är ung och vill så mkt och det finns så många olika saker runt omkring som drar.
Resor, fester, kompisar...m.lm.....
Men ja vet, precis som du vet, att vi inte kommer sluta tycka om varann .......
Så ja tror det kommer att bli bra sen, senare......bli bra..
Miss u.......dock

But Baby I don´t mean it
I mean it
I promise



Have a nice night:P

Ciao bellas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin