LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

You told me you never, never would forget.....these images no

Ciao:)

And when you left you kissed my lips
You told me you would never, never forget
These images....No


Har precis kollat på "Så ska det låta" och ja älskar Caroline af ugglas. Hon är så härlig, speciell och med en sådan enorm utstrålning att man kan inte göra något annat än att gilla henne:) Kolla själva på Youtube på klippen från ida:)
I övrigt så är et freda kväll och tyvärr sitter jag här, men skall upp senast kl 07:00 imorn för Temadag på skolan så det är inte så mkt att göra åt det hela..
Skall med andra ord till skolan på en LÖRDAG, vilket är både skandalöst och tragiskt, men man gör vad man måste för att få det omdöme som krävs för att ja ska kunna nåt dit som jag vill. I detta fall innebär det en tema dag på skolan imron.
Som tur är har jag min "pall" Alex, som jag kan skratta gott tillsammans med;) Så himla skönt med någon som är så likasinnad och på så lika nivå:) Helt klart behållninge..heheh...
I övrigt så har jag idag fått en form av diagnos på vad det, förutom min astma o mina allergier, är för fel på mig.
Troligen har jag något som kallas för Vocal cord dysfunction, vilket innebär att mina stämband används på ett fel sätt vid inandning, Detta gör då att jag vid fysisk ansträning får stora andningsbesvär nästan instantly och måste vila.
Detta är för mig sjukt tråkigt, eftersom jag spelar handboll och älskar att träna.
Men i och med denna dyfunction orkar jag i princip inget även då jag är vältränad.
Detta drabbar vanligen unga tjejer, som jag, med höga krav och ambitioner inom både idrott och skola, vilket är mitt i prick.
Så ja, man får hoppas på det bästa men just nu känns det ganska så ledsamt och tungt......:(

Well I never wanna see you unhappy
I thought you´d want the same for me
Goodbye my almost lover
I´m trying not to think of you
Can´t you just let me be?

För övrigt så skall jag imorgon hem till en av mina bästa killkompisar Jocke:), o vi ska göra drinkar o lalla..hehe
Sen skall vi ut me några av hans kompisar:) kommer bli en toppen kul avslutning på en seg och tråkig(temadagen) dag.
Looking forward to it my friend:)
Från ett gammalt inlägg kommer denna bild, från senaste gången vi va ute ihop:P Sjukt ful bild p mig dock..hahha
Men hoppas på en toppen kväll imorn:)
Ciao bellas:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin