LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Oh lover, hold on ´til I come back again

Ciao!
Då sitter man här och det är lov. Egentligen borde jag väl försöka göra lite på min matteinlämning, men jag orkar verkligen inte. Får försöka ta tag i det senare undr veckan istället, dock medför detta lite ångest...:(
I vilket fall, så igår var jag och såg "Män som hatar kvinnor", vilken var riktigt bra. Hade sedan tidigare självklart läst boken, plus de två övriga böckerna i trilogin vilka jag tyckt vart fruktansvärt bra.
Men för min del var filmen aningen rå, vissa scener var så hårda att jag faktiskt gömde ansiktet i händrna och blundade...hehe... Íbland är man inte så stor och vuxen som man kanske tror.
Ändå var det en av de bästa filmer jag sett på länge.
Idag har jag varit i Kungsbacka och shoppat med min syster

Min syster och jag en sommardag för något år sedan;) Love u sys(L)

Dock blev det endast ett linne inhandlat under vår shoppingtur, men ett mkt fint sådant :D
Sen var det styrkepass följt av en lång promenad och nu snart skall jag kolla på "Den andra syster Boelyn", inte säker på stavningen av namnet där. I vilket fall så har jag även läst denna i bokform, vilken var bra så har stora förhoppningar på filmen...

Natten som gick pratade jag i över tre timmar med dig, i tre timmar om altl mellan himmel och jord, och jag vet inte om det egentligen var något som vi kunde enas om eller som vi var "at the same leve on".
Tidigare så tänkte jag bara på det ibland att vi faktiskt var enormt olika inom alla områden och att den "sidan" av dig var inte egentligen någon som jag kom överens med, fortfarande gör jag inte det och nu var det än mer påtagligt än vad det tidigare har varit.
Så att vi från början (och fort) tycker om varandra kan vara aningen svårförståeligt för mig och kanske även för dig....

I vilket fall som helst så tycker jag självklart om dig fort, bara att ibland förstår jag knappt själv varför jag gör de.....

Men nu vill jag gärna dela med mig av några av mina absoluta favvisar  :) (L)


Detta är my darling Emelie:)
Hon är världens gulligaste tjej och även då vi inte känt varandra i mer än ca ett och ett halvt år så känns det som om vi alltid varit kompisar.

Synd bara att vi inte kan ses så ofta när jag pluggar o du jobbar:( Men  you´re the best, honey (L)

Sedan har vi min Maria(L), som är världens gulligaste. Har känt varandra sedan gymnasiet och har alltid kunnat prata med varandra om vad som helst utan att behöva bli dömd av den andre. Så himla glad att ja har dig gumman:)
 Finns ingen annan som man kan dricka vin och lyssna på Britney med bättre än du sötis. Troligen har vi haft fler roliga förfester än vad vi har haft utgångar;9 hehe, med tanke på att vi alltid har Britney med oss då;)...
Love you honey

Har alltid roligt med dig gumman:)

Sedan har vi ytterligare en relativt ny kompis, Anna, som jag träffade när jag först började på Chalmers och naturbasåret först gången. Vi fann varandra på direkten, och blev instantly friends. Troligen för att vi anade att vi var lite "the same type", men även för att vi med all sannolkhet var de enda normala människorna i vår klass.. eller va säger du?
Vi gillar samma kläder ohc älskar skor och väskor och kan prata och prata om saker.
 Sweetie:9

Sen har vi en av mina bästa killkompisar Jocke. Vi träffades på ett aningen suspekt sätt, men har sedan dess varit kompisar, även då vi tidvis inte hunnit umgås särskilt mkt. Hoppas dock vi ska kunna ses mer i sommar på landet:)
Rolgit var de när vi va ute senaste ihop dock:) hehe.. men inte lika kul som när du o jag o jake var på Smögen, den   gången du vet?;) haha
Här nedan är vi för kanske 3-4 år sedan;) hehe
say: smile:)

And then we have Katrin, som jag tycker är så himla go och gullig:) Känns när vi pratar som om vi gått igenom mkt liknande saker och det är alltid så nice och prata med dig. Saknar dig massor för vi ses så sällan nu:(
Får försöka hitta någon ledig dag snart tycker jag stumpan:)

Vi två på Emelies tjejmiddag:)

So, mina favoriter nu är ni med i min blogg:)
Mkt kärlek till er sötnosar (L)






"As long as it matters.............."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin