LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

You´re dirty, sweet and you´re my girl

Well you´re dirty and sweet
Dressed and black, don´t look back



Ciao:)
Återigen en söndag kväll, dock har det varit en ganska så nice helg som avslutades med att min syster idag fyllde 20 år:)
Weiii:)

Titta på bilden så ser ni hur vacker hon är:), men svårt att tro att min lillasys är 20 år;9 hehe-

Yesterday va ja hemma hos min vän Jocke där vi satt på hans veranda o drack drinkar o vin, samtdiigt som solen lös skönt på oss.. Där satt vi o hade de verkligen nice:)
Allt eftersom drpppade hans friends in och de blev riktgit trevligt, med flödande sprit;) hehe
Sen bar det av in mot stan och till Trädgårn där vi dansade i timmar och hade sjukt kul:)
Träffade även lite folk ja känner sen tidigare o inte sett på ett tag, vilket va roligt:)
I vilket fall som helst var det en toppen kväll:) Soo nice... har tyvärr inga bilder för glömde min kamera hemma.....too bad
Men imorse mådde jag som jag förtjänade med en huvudvärk som inte var av dess like:(
Nu är jag dock återställd till fullo och skall snart kolla på "Special Victims Unit", med helt nya avsnitt.
Kollade in Gossip Girl förut, ett helt nytt avsnitt och ja kan verkligen säga att jag älskar den serien:)
Visst är de elaka mot varann, men kläderna, the love, spänningen and the sex är helt omöjligt att slita sig ifrån.
Detta innebär att ni med all säkerhet finner mig på samma plats varje sönda kväll kl 19.00, I TV-soffan framför GG.
hehe 
Men skall dra mig nu.
Ciao Bellas:)


"I wish you could swim
Like dolphins, the dolphins in ....
Though nothing, nothing could keep us together
We can beat them forever and ever
Oh, we can be heroes just for one day

I, I will be king
And you, you will be queen
Though nothing will drive them away
We could be heroes
Just for one day

Just for one day"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin