LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

A ci sei, Adesso tu

Troligen en av de allra finaste låtarna....KOmmer alltför väl ihåg när "vi" lyssnade på den....:(
LÄnge sen nu är det, men minnet finns kvar.
Idag regnar de massor, jätte tråkigt eftersoma tt ja ska in till stan.
Hoppas verkligen mina skor finns där i alla fall:)
Så ska ja fika me christine sen oxå:P.hehe..wei:D
Hoppas vi ses sen ikväll me(L)....söt

"Straight up tell me, do you really wanna love me forever?
Straight up now tell me is it gonna be you and me together?
Or are you just having fun?"

1:a juni på freda, ett helt år sedan man tog studenten. På ett sätt känns det som tusen år sedan, medan samtigit som om dte var igår. Troligen den bästa dagen ja haft..hehe.. o den bösta dag alla haft!
"I wanna make love to you"
Vissa dagar så känns det som om allt är perfekt, men dagen efter kan det kännas som om allt är förstört.
Svårt att förklara och egentligen svårt att förstå hur det kan gå upp och ner så mycket hela tiden, men som vissa säger: Det är det som kallas livet!

Snart sommar i alla fall:d
Sola, bada, äta glass och fest:D Midsommar afton, årets längsta dag och kortaste natt:_D Helt underbart:D
Jag älskar sommaren verkligen:D sol och blir brunis:D-
Saknar dig maria:D

"Du ska veta att jag saknar dig
Det finns känslor som aldrig tagit slut
Du ska veta att jag inte glömt
Det finns bilder som aldrig suddats ut
Jag har suttit me vänner på en stökig resturang och kommit på mig själv va nånannan stans
En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig"

Kanske är det så att vissa bilder och vissa känslor alltid finns kvar, de försvinner aldrig..
Jag tror de...jag har känslor inom mig, som ja alltid antagit skulle försvinna...,en som fortfarande finns kvar där ibland och poppar upp till ytan....... "it´s hard, so hard"
Vissa bilder finns fortfarande så nära

"Jag förstod aldrig riktigt vad som hände den där gången
Förutom att allt blev fel
Det fanns så mycket kvar att ge, det fanns kärlek mellan oss
Så varför packa du din väska istället för att slåss?"

Så nära att det känns som om det skulle kunna ha varit igår, men dt är det inte. Inte ens i närheten, men samtigit så fruktansvärt nära till hands.
Ibland önskar jag bara att de ville försvinna, ibland ler jag vid tanken på dem och ibland känns de som om det är nära till tårar. Minnen är fina, bilderna är fina.......varför är allt då så svårt?
Det skulel kunna ha varit så lätt, allt......
Men vissa saker tror jag faktiskt att jag förstör helt på egen hand, det är ju inte med flit, mne ändå så fortsätter det bara att hända. Går inte att förklara varför..eller jag vet väl kanske varför egentligen men att förklara det för en annan person och få dte att låta som rimligt är inte alls lika lätt:(
"cheat cheat"
"They say you never ever been true"
Visst är det väl nästan sant, men ja försöker så mkt...och ja klarade det, men då var de bara till ingen nytta.

"Du ska veta att jag inte glömt
Det finns bilder som aldrig suddas ut"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin