LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

You went and sold your soul, I´m losing touch





Precis druckit varm choklad i hopp om att min heshet då skulle bli bättree, men än så länge verkar inte fallet vara så.
Åkte hem från älski tidigt ida, ungefär samtidigt som det smått började snöa.

"Change came in disguise of revelation
Set his soul on fire
She said she'd always knew he'd come around
And the decades disappear like sinking ship
That we persevere
God gives us hope
But we still fear
We don't know
The mind is poisoned
"

Sys o jag tog en tur och hyrde några filmer vi skall kolla på senare tonight, dock kanske i det äckligaste slaget för min del.. hehe. Men , men

Kollade i eftermiddags även den inspelade Handbolls EM finalen me Balic:) Eftersom denna spelades samma dag jag åkte till Teneriffa, så visste jag endast resultatet.
MEn fan va bra han va:) Precis som alltid, en handbollsgeni av rang är vad han är, denna Ivano Balic:)


Nu blir det snart "Sommaren med Göran", vilken tydligen skall vara komisk, hope so.
Blir till största sannolikhet tyvärr inte jobb imorn heller då jag fort, som ovan nämnts, är sjukt hes.
Men på torsdag hoppas jag verkl att det skall gå. Men mår ju fort ganska så kass.....
O just nu inte bara pga min infektion, utan av andra skäl som du mkt väl vet, men som jag vet inte går att göra något åt. Vet bara inte hur mkt jag orkar......

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin