LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

"What makes you crying and what makes you whole"





Vaknade vid elva tiden efter ha drömt skumma saker..hehe.
Efter frukosten bokade jag finally klipptid, så torsdag skall håret fixas.
Nu skall jag bara boka tid för att göra slingor någonstans som verkar bra med.
Förslag någon??
På torsda blir det även infomöte på jobbet, sjukt segt. Men det är ett måste tydligen.


"What makes you crying and what makes you whole"


Var idag en sväng med min sys i Sisjön och kollade lite, därefter på Chillis stora butik, som ligger i närheten.
Väldigt mkt fina saker hade dee:) Blev några tallrikar och handdukar till älsklingen, som han blev jätte glad för.
Vi ska snart laga mat, blir Fläskfilé a la Flygande Jacob tror jag.
Sen till kvällen blir det CL, hoppas vi kan hitta Milans match, annars får jag väl nöja mig med Real, vilket dock vore aningen tråkigare.

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin