LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Well, I´m not perfect, just all messed up



Vaknade sent imorse efter en kass natt. Hade varit vaken massa gånger, vid 5-tiden var jag tom vaken en timme.
Sen fortsatte dagen i ungefär samma anda, med sadness and pain......

Därefter blev det en tur till torget där jag var tvungen att köpa en ny rouge för min gamla hade jag så klart tappat i golvet så den var helt spräckt.
HIttade även en gullig t-shirtkofta och en stickad halvlång västliknande sak..haha
Fick även min fina väska idag:)
Love, love, love

Sedan blev det lite CV-skrivande och så ett träningspass och nu sitter jag här, nyduschad och doftandes av oliv bodylotion. haha
Ska strax kolla lite tv, OS:)

Tomorrow, blir det först en sväng iväg tidigt, sen besök hos M o M, därefter bär det av till älski.
Så nu vet ni vad jag kommer att ha för mig imorgon:)
/xoxo



Well I´m not perfect, just all messed up
I was losing myself to somebody else

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin