LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

No one heard a single word you said

 So hot



Skall strax bege mig till jobbet, 14-18, idag så är inte särskilt länge.
Min heshet har äntligen släppt viilket är jääääätte skönt:)
Kom t älski igår och han åkte för ett tag sen till jobbet.
Såg skit seg film igår "Gran Torino" me Clintan, do not recommend;).

Vet det e lite svårt nu, men vissa saker får man nog ge lite tid..(L)

Efter jobbt är det möjligt atrt det kan bli lite drinkar hemma hos en gammal klassis:)
Vi får se;()
Ledig dag imorn, skall äntligen fika me min darl Anna då, som jag inte träffa på evigheter!!
Hoppas man får se hennes ubersöta dotter då med:)
Sen blir det jobb, både lördag och söndag.
Tilläggas bör väl att det även är Alla (L) dag på söndag.
Ser inte direkt fram emot den jätte mkt igår, vilket faktiskt är ovanligt.
Men nått lär det väl bli, vi får helt enkelt vänta och se.
Nån som har tips på nån gosig grej till Valentines?
Skriv gärna:)
'
Anyway, måste gå nu.
Ciao
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin