LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Me like....




Usch vad det snöar ute, som om det aldrig vill ta slut.
Tycker att det är dags för våren att börja ta ton nu, har ju snöat i ca 2 månader.
Till en början var det såååå mysigt och verkligen toppen, men nu får det vara nog tycker jag allt.
Uppe vid elva tiden och efter frukosten började ja greja lite i köket med ena delen av min överraskning till min älskling som han skall få senare idag:;) hehe
Den andra delen är färdig sedan igår och sista delen kommer att fixas till senare.
Låter kanske aningen suspekt om du endast lyssnar på min förklaring ovan, men kommer förhoppningsvis att bli riktigt lyckat:)

Utöver detta så blir det fullt med jobb hela helgen, 11.30-19 imorn och 12.30-20 på sönda.
Så nu vet ni vad jag kommer att ha för mig;) fy fan..
Någon utgång är det möjligt att det bli på lördagen, men än så länge inget solid planerat.
Anyway, skall gå o upp och kolla SATC, som återigen börjat reprissändas på TV3.
Ciao/
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin