LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Just want to remain closed......

“So many roads. So many detours. So many choices. So many mistakes.”


/Carrie Bradshaw, SATC


Fy fan vilket väder. Bara snöar och snöar och snöar.....
Idag är det dessutom riktigt kallt, termometern visade - 13 grader när jag nyss kollade. Brrh
Vaknade tidigt imorse hemma hos älski, åkte sedan till jobbet och redan då hade snön börjat falla igen.
Vet iofs inte ens om det var något uppehåll under natten.
Jobbade sedan 11.30-19. Sedan var det dags att försöka ta sig hem, vilket var aningen hard.
Sjuka förseningar på alla linjer vilket innebar att det tog sin lilla tid.
Efter mkt om och men steg jag i alla fall av vid hållplatsen hemmavid, fick då pulsa i flera dm snö för att kunna ta mig hem.
Gud vad skönt det var att komma hem då:)
Blev chips, dip och Pepsi max:) hehe.
Var väl delvis tänkt utgång då¨en vän skulle spela i kbk, men var för trött och för kall för att orka.
Imorn blir det jobb med, 12.30-20, inte direkt nått jag ser fram emot men det ger ju mkt pengar en söndag sådär.

Älski e ute me sina kompisar ikväll, hoppas du har det bra (L)
Ciao
/xoxo


Ett tips: Håll er inne!!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin