LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Can´t u see monogomi has always been so hard for me?




KOm hem från jobbet från en liten stund efter ett långt jobbpass, sjukt segt var det även idag.
Som tur var blev jag hämtad idag när jag slutade, så man slapp ta buss och vagn, vagn och buss hem i -15 grader.
När jag kom hem väntade oxfilé o klyftisar, vilket jag bara var tvungen att äta även då jag satt i mig donken förut. hehe.
Mat är allt gott:) haha
Nu sitter jag här och slappar lite innan det är dags för Law & order, SVU:)
Sen blir det nog sängen tidigt ikväll, men måste öva lite mer högskoleprov först.
Med andra ord en ganska så händelselös kväll, men man behöver såna med;) haha.


Så svårt, när du e så ombytlig.... Vill inte ha ombytlighet, utan enkelthet, simplicity.

Ciao/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin